Acreditari Erasmus

WhatsApp Image 2024-01-25 at 10.41.45 AM

Conceptul de ecosistem și de biodiversitate!!

Resurse procedurale: METODA CLIL, APLICAȚIA QR cititor, TREASURE HUNT, descoperire dirijată, jocul de rol, observarea mediului înconjurător.

Resurse materiale: fișe de observație, coli, busole, coduri QR, aparat foto.

Competențe cheie: 

-Comunicarea într-o limbă străină de înțelegere interculturală

-Digitală, utilizarea cu încredere  și în mod critic a tehnologiei informației 

-Sociale și civice 

Scop: aplicarea metodei CLIL în cunoașterea mediului de viață creat de om  ,,Parcul Monument”.

Profesori coordonatori: Urse Florena & Băjenică Gianina

 

Creșterea motivației pentru a învăța cu ajutorul metodei CLIL

Prof. coord. Băjenică Gianina și Urse Florena 

-activitate outdoor

-activitate transdisciplinară 

-CLIL

Jocuri interactive:

1. “Nu, nu mă poți lua!”- jucătorii sunt organele sistemului digestiv. În timpul jocului, în echipă, jucătorii interacționează şi motivează rolul lor în sistemul de organe. Jucătorii exersează în lb. engleză termenii științifici în contexte clare.

2. “Conferința de presă’’, jurnaliştii trebuie să cunoască date despre personalități istorice alese  şi să adreseze întrebări astfel încât să pună în evidenţă identitatea persoanei intervievate. 

Atât pentru elevii jurnaliști, cât și pentru elevii jucători de personaje acțiunea aceasta a fost o oportunitate pentru a practica intonaţia şi gramatica limbii engleze. 

Concluzie: Elevii trebuie să fie provocați din punct de vedere cognitiv si lingvistic pentru a susține procesul de învățare.

 

Uniți prin diversitate

Educația copiilor noștri trebuie să depășească normele pedagogice clasice. Elevii au nevoie să își dezvolte abilități care să îi pregătească pentru provocările și oportunitățile unui viitor digital.

 Elevii claselor a V-a A și a V-a As au fost foarte încântați de faptul că și-au consolidat cunoștințele matematice folosind platforma educațională de e-learning Blooket.

Coordonator prof. Dascălu Daniela

Lectie demonstrativa

Lumea basmelor poate fi fascinantă și în același timp plină de învățături. Roald Dahl spunea „Sunt pasionat să-i învăț pe copii să devină cititori, să se simtă confortabil în fața unei cărți, nu să se sperie.  Cărțile nu ar trebui să fie descurajante, ci ar trebui să fie amuzante,  interesante și minunate,  iar faptul de a învăța să fii cititor  oferă un avantaj extraordinar”. Săptămâna trecută doamna profesor GANEA VALENTINA a susținut o lecție  demonstrativă cu tema Basmul popular „Prâslea cel voinic și merele de aur”, la clasa a V-a AS, în vederea diseminării cursului „ICT and outdoor teaching and learning”, desfășurat în perioada aprilie-mai 2024 Split, Croația. Lecția a împletit metodele tradiționale cu cele moderne, iar elevii au fost atenți și interesați de subiectul lecției, au reușit să se mobilizeze și să rezolve sarcinile propuse, mai ales atunci când au folosit platforma Blooket. Copiilor  le place să folosească metode IT  pentru a prezenta o imagine sintetică asupra unei teme și sunt deschiși la provocări, textul „ Prâslea cel voinic și merele de aur” putând fi fructificat în acest sens.

 

Contactează-ne!


Please verify.
Validation complete :)
Validation failed :(
 
Mulțumim pentru mesaj, vom reveni in cel mai scurt timp cu un răspuns daca este cazul.